Bubbles 4life!

Nu har jag kommit hem från en underbar helg hos älsklingen.

Idag har dagen varit jättebra, jag har varit på ovanligt bra humör enda tills jag kom hem.
På matten idag så sa Per någonting till mig som påminnde mig om Regnbågens barn av Bubbles när vi gick in i datasalen. Jag satte på den låten på högsta volym och Elin var direkt på och började digga med mig. Vi lyssnade vidare på deras Rock the world och koreografin i videon var så fruktansvärt ful så vi bestämde oss för att lära oss den. Och det gjorde vi, hela lunchen och till och med efter skolan stod vi och dansade den.
På idrotten hade vi asroligt också. Vi hade racketspel idag och därför spelade vi badminton. Efter ett tag hämtade våran idrottslärare cdspelaren och satte på random musik på ashög volym. Efter ytterligare ett tag blev det jobbigt att spela så jag och 4 stycken till började med gymnastik. Tränade olika ninjasprakar och massa sånt roligt. Det var jätteorligt!

På estetisk versamhet:
Sten: Ni får sluta tidigare idag för datorn krånglar så mycket.
Per: Men vänta, Elin och Erica har en koreografi som dom kan visa på stora scenen innan vi slutar.
Sten: Inte idag eftersom datorn inte funkar, men har dom en koreografi som dom vill visa så absolut ska dom få göra det.
Erica och Elin: HAHAHAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0