Den kvällen glömmer jag aldrig!

En cappuccino med två sockerbitar, två lingongrovsmackor med skinkost på. Mumma! Jag gick upp lite tidigare än vanligt idag bara för att hinna med att ta det lugnt med frukosten, har börjat stressa i mig den och det är inte så bra.. Och fan vad man njuter av frukosten när man har tid på sig. Jag ska liksom åka om en timme och jag är helt klar. Ska bara äta upp frukosten och sen borsta tänderna.
Om en vecka kommer Daniel ner hit och då är det höstlov! Vi har ingenting planerat förutom att njuta av lovet och att vi kan vara tillsammans längre än tre dagar.

Jag sitter och lyssnar på "Can't take my eyes off of you" och tänker på när jag kom till Daniels lägenhet i Orsa för första gången. Jag kom upp med bussen så jag var där till 22-22.30. När jag kom upp var jag döhungrig, jag hade ätit på jättelänge. Iallafall så kom Daniel ner till busshållsplatsen för att möta upp mig och sen gick vi upp till hans lägenhet. Det var nersläckt i lägenheten förutom i ett rum där det var levande ljus i nästan hela rummet och sen hade han dukat upp taco och gjort jättefint! Efter att vi hade ätit och så spelade han upp den låten och sa att den var till mig. Hur gullig får man vara!?
Daniel, den kvällen glömmer jag aldrig, du är verkligen mitt allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0