Erica älskar sin Daniel

Sådär, nu är biljetten till älsklingen betald och fixad. Åker dit på fredag direkt efter skolan och koller hem runt 23.30 på söndag. Imorgon har min klass orienteringsdag i Rudan, börjar kvart över 9 och slutar när vi är klara. Chill! Ni som umgås med mig mycket vet vad som händer på onsdag, det är den stora dagen för mänskligheten! Någon som tycks sig veta vad som händer? Jo, Bonde söker fru har säsongstart! Wiiiiiiiehooo! Äntligen va?
hm..
På torsdag har vi första matteprovet på Fredrika.. Tänk om det faktiskt går bra. Inte lika bra som mitt Gehörs- och musikläreprov iallafall.. *Stolt* Som ni kanske vet fick jag 29 av 30 på det, bäst i klassen! Folkets jubel! Som ni kanske märker är jag hur glad som helst. Det beror på inget mindre än att det nu är bestämt att jag åker till Daniel på fredag. Det ska bli så fruktansvärt underbart att få träffa honom igen! Jag saknar dig baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0