ESMK08!

Shit vad roligt det är i skolan! Spelar bas 4 av 5 dagar i veckan och vissa dagar spelar jag mer än en gång! Nu på ESV/ESO (Estetisk versamhet/ estetisk orientering) spelar jag med Adam på gitarr, Robin på gitarr, Elin på sång och Per på trummor. Vi spelar 4 jätteroliga låtar. Vi började med "Let's get fucked up and die" av Motion city soundtrack, den blev vi typ klara med jättesnabbt så vi fortsatte med "Pretty fly (for a white guy)" av The offspring. Nu har vi börjat med "Ray" av Millencolin och när den är klar ska vi sätta "Wannabe" av Zebrahead. Den sista är typ en skate/punk version på Spice girls låt Wannabe.. Nice!
På Ensemblen har vi nyss bytt grupper, så nu spelar jag med Per på trummor, Elin på sång, Joel A (2an) på sång, Joel (2an) på gitarr och Caroline (2an) på piano. Vi ska spela Vanilla skys version på Rihannas "Umbrella", "The pretender" av The foo fighters och sen Pokemon theme song! Ska också bli jätteroligt!
Våran turné som vi skulle ha vecka 47 blev framflyttad till vecka 5... Kunde dom inte flyttat fram den lite till? ååhh!

Daniel är ute ikväll, så han sa att han skulle ringa när han kommer hem. Alltså runt 2 inatt.
Jag saknar honom så jag skulle kunna dö. Nu kommer jag inte få träffa honom på tre veckor! Tre hela veckor, det är sjukt lång tid att vara ifrån varandra.. Men det här klarar vi älskling. Glöm inte att jag älskar dig över allt annat! <33333

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0