Hello tomorrow

"Hello tomorrow and good-bye to yesterday"
Klockan är 21.22 och jag sitter hemma och tänkte skriva lite.
Om fyra dagar är det höstlov, och då kommer min efterlängtade älskling ner hit och ska stanna här i lite mer än en vecka. Det ska bli så underbart att få träffa honom mer än bara tre dagar. På lördag åker vi till Sthlm för att gratta min favoritmormor som fyller 70! För övrigt har vi ingenting planerat mer än att fira våran 8månadersdag som är på söndag. Jo, nästa lördag ska vi in till Sthlm och ha "parmiddag" (haha) med Linn och Roy. Vi ska leta upp en mysig restaurang och äta middag där. Det ser jag verkligen fram emot.
Men ännu är det fyra dagar kvar till lovet och dom dagarna ska jag njuta järnet av skolan så jag slipper sakna den under lovet.. Imorgon kommer det några människor från någon musikhögskola för att spela för oss, det ska bli lite roligt att få se. Sen ska vi få tillbaka våra matteprov som vi skrev i torsdags. Vi ska även hinna med att skriva ett engelskaprov på torsdag innan vi kan avsluta den här veckan med ännu en chillfredag.
Förresten, jag övningskörde i lördags och i söndags! Det gick superdupermegajättebra! Det var hur kul som helst!
Nu börjar jag bli riktigt trött, ska upp 05.30 imorgon, så jag ska bara lägga upp min nya favoritlåt (första textraden längst upp) så ska jag gå och sova lite. Goodnatt everyhopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0