Äntligen!

Sitter här en torsdagseftermiddag och är sjuk. Jag har varit sjuk hela veckan men idag blev det mycket värre som hindrade mig att åka till skolan. Jag ska plugga lite engelska, eller jaa, ganska mycket engelska, har prov på tisdag. Jag ska även baka chokladbollar som jag har tjatat om i 3 veckors tid nu. Jag ska även hinna med att spela bas, har basläxa och måste köra igenom låtarna till ensemblen eftersom vi har uppspel nästa vecka.
Imorgon ska jag tillbaka till skolan om jag inte blir ännu värre, men jag hoppas att jag kan åka dit. Jag slutar 12.20 imorgon, men jag är inte riktigt säker eftersom dom håller på att ändra schemat.. Men jag måste iallafall ta halv 1 tåget från Handen till stan för att sedan ta 13.20 bussen upp till baby. När jag kommer till Mora vid 17.40 tiden, kommer älsklingen och möter upp mig där sedan åker vi till Älvdalen och lagar taco, sedan blir det gamla vanliga fredagsmyset med chips och godis framför tvn i Daniels famn. Kan det bli mysigare? Jag tror faktiskt inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0