HALLÅ I STUGORNA IGEN!

Hej!
Shit, det var ett tag sen! Min födelsedag var det sista om jag kommer ihåg rätt och nu sitter jag här, bara 3 månader kvar till min 18årsdag! För er som bryr sig kan jag säga att jag och Daniel fortfarande dras med varandra. Vi hade våran 20 månadersdag på höstlovet som nu snart är slut.
Jag har precis tittat på idol med mamma och pappa och nu sitter jag och lyssnar på "Just a gigolo" och skriver blogg.
Igår kom jag hem från Älvdalen efter en veckas lov med älskling. Han har flyttat hit ner och bor för tillfället hos mig! Helt underbart! Jag älskar honom som aldrig förr!!!!
Jag kanske inte har så mycket att säga, men jag kanske ska försöka bättra mig på att skriva? Hmm.. lät det som en bra idé? Jag är jättebowlingsugen! Är det någon som vill spela bowling med mig så ring! Imorgon är det alla helgona, det blir väl en lung dag att spendera med att tänka på de älskade människor som inte finns med oss längre, i livet vill säga. De kommer alltid (!) finnas med i iallafall mitt hjärta.
Med Def Leppard ljudande ur högtalarna avslutar jag detta inlägg och ska försöka få in ett till inom ett år framöver, haha!
PUSS OCH GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0